Alaçam Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı 2024-2025 Bahar Dönemi Öğrenci-Mezun Buluşması Etkinliği Düzenlendi

Author: OMU Mezunlar Koordinatörlüğü | Date: May 20, 2025

İstanbul 112 Çağrı Merkezinde operatör olarak görev yapan mezunumuz Şeyda ARSLAN mezun öğrenci buluşması etkinliğinde önemli bir tecrübe paylaşımında bulundu.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı 1. ve 2. sınıf öğrencileri Şeyda ARSLAN' ın iş hayatındaki deneyimlerinden faydalanarak mesleklerine dair merak ettikleri soruları sorma fırsatı buldular.

Etkinlik mezunların kariyer yolculuklarına ışık tutarken gelecekteki meslek hayatlarına dair önemli ipuçları elde etmelerini sağladı.